Koko Minda Plus C Collagen Plus. Di samping itu kami turut memperkenalkan Collegen Plus produk baru keluaran Koko Minda Food Industries.


Koko Minda Plus Hq

Ianya mengandungi vitamin dan garam galian yang bagus untuk perkembangan otak dan minda.

Harga koko minda plus. Ketika ini syarikat kami memperkasakan teknik pasaran supaya produk kami lebih dikenali ramai dimana kami menyertai pelbagai trade event mempromosikan dan mengiklankan di media massa seperti saluran radio Melaka FM Kelantan. Ianya mengandungi vitamin dan garam galian yang bagus untuk perkembangan otak dan minda. Ramai yang sudah dapatkan produk minuman pra campuran Koko Minda Plus Co Collegen Plus.

Koko Minda Plus Pek Baru Beauty Kiosk. Air Mineral HPA label merah 600 ml 1500 ml 55 liter 2. Harga Promosi Koko Minda Plus RM1950 1 bx 10 sachet 30g per sac RM18000 10 bxs 100 sac 30g per sac Pos PerCUMA utk.

Koko Minda Plus Monday October 17 2011 ADAKAH INI MEMBANTU PENDAPATAN SAMPINGAN ANDA. Minuman harian enak utk seisi keluarga samada untuk kanak-kanak pelajar mahupun orang dewasa. Koko Minda Food Industries M Sdn Bhd telah berjaya melancarkan pembungkusan yang lebih menarik di mana satu kotak kini mengandungi 15 sachet dan tawaran harga yang paling berpatutan iaitu RM2090 sekotak.

Air Mineral Beralkali lab. SEMENTARA PROMOSI MASIH ADA. Koko Minda Plus adalah salah satu produk keluaran Melaka Halal Hub yang sangat baik untuk otak.

Sections of this page. 20 Sachets X 15gm. Koko Minda Plus merupakan minuman berasaskan koko yang dicampur dengan herba-herba terpilih iaitu buah kurma buah kismis buah tin Ginko Biloba dan pegaga.

E-melkan IniBlogThisKongsi ke TwitterKongsi ke FacebookKongsi ke Pinterest. Koko Minda Plus merupakan minuman berasaskan koko yang dicampur dengan herba-herba terpilih iaitu buah kurma buah kismis buah tin Ginko Biloba dan pegaga. Ianya mengandungi vitamin dan garam galian yang bagus untuk perkembangan otak dan minda.

RM 3990 Co Collagen Plus Dicatat oleh Unknown. Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama. Cocoa minda rm4500 delima plus rm4500 minuman koko minda plus harga.

You have just read the article entitled Harga. Koko Minda Plus Rm. Pada tahun 2010 syarikat kami telah menaiktaraf kepada sendirian berhad di bawah nama Koko Minda Food Industries M Sdn.

HARGA PROMOSI HANYA DARI KILANG SAHAJA. Pac 9 sachet - RM2200 ktk Pac 18 Scahet - RM4000 2bx Keterangan lanjut 013-398 0203 PELUANG MENJANA PENDAPATAN DENGAN MENJADI. Koko Minda Plus Wednesday October 17 2012 KOKO MINDA DENGAN TERAPI AL-QURAN DOA KINI KOKO MINDA DIKELUARKAN DENGAN TAMBAHAN NILAI TERAPI AYAT-AYAT AL-QURAN DAN DOA Harga Tawaran.

INSENTIF SEBAGAI WAKIl STOKIS - STOKIS jumlah pembelian 200 kotak dalam satu resit pembelian dan memperoleh pada harga RM1550 sekotak. Senarai Produk HPA Mengikut Abjad A 1. KOKO MINDA PLUS - Sesuai untuk Anak2 anda.

Shopee Malaysia Free Shipping Across Malaysia. Cari belanja dalam talian yang selamat untuk Koko Minda Plus Original 17 sachets. Item ini bagus untuk anda dan sesiapa sahaja yang anda ingin beli.

Koko Minda Duniaherbahpa Com. Koko Minda Plus - kini sudah berada di pasaran. Diskaun 15 RM1690 sahaja Nak Jadi ahli hanya daftar RM10 atau beli terus 2 kotak dengan harga pengguna RM1990 X 2 lepas tu belian seterusnya dengan harga ahli.

Koko Minda Plus ialah minuman pra-campuran herba terpilih yang diadun bersama koko krimmer gula perang pegaga ekstrak ginkgo biloba kurma madu buah tin dan juga kismis. Press alt to open this menu. RM 2090 Koko Minda Plus Harga.

KOKO MINDA PLUS CO-COLLEGEN PLUS. Koko Minda Plus memberi pemakanan tambahan kepada otak bagi kecergasan minda yang bertenaga mempunyai daya pemikiran yang kreatif penghafalan tidak mudah mengantuk serta merehatkan minda memberi badan bertenaga dan sihat untuk semua golongan usia. Koko Minda Plus merupakan minuman berasaskan koko yang dicampur dengan herba-herba terpilih iaitu buah kurma buah kismis buah tin Ginko Biloba dan pegaga.

Harga nya RM1990 kotak 10 sachet 2 sachet percuma promosi Harga ahli i-mart. INSENTIF SEBAGAI AHLI PENGEDAR - 10 kotak Koko Minda Plus pada harga RM1700 sekotak. Lot 165 Tmn Sinar Jaya Phase 2 Jln Dugang 89200 Tuaran.

Ianya mengandungi vitamin dan garam galian yang bagus untuk. KOKO MINDA PLUS - PRODUK Koko Minda Food Industries M Sdn. Koko Minda Plus merupakan minuman berasaskan koko yang dicampur dengan herba-herba terpilih iaitu buah kurma buah kismis buah tin Ginko Biloba dan pegaga.

Koko Minda - Minuman COklat 5 in 1 dengan khasit ekstrak buah kurma gingko biloba pegaga dan perkaya dengan vitamin serta DHA. Minuman Koko Minda Plus dijual dengan harga RM2090 Semenanjung dan RM2790 Sabah dan Sarawak sekotak manakala CO Collegen Plus pula dijual RM3960 Semenanjung dan RM46 Sabah dan Sarawak sekotak mengandungi 15 peket kecil. Koko Minda Plus adalah salah satu produk keluaran Melaka Halal Hub yang sangat baik untuk otak khususnya.

Minuman yang baik utk kesihatan kecergasan dan minda dan tenaga. Koko Minda Plus Adalah Minuman Enak Yang Diadun Daripada Campuran Koko. Berikut adalah khasiat herba-herba di dalam Koko Minda Plus.

Hasil resepi ini produk koko minda telah menjadi produk minuman koko yang sedap enak dan kini menjadi pilihan terbaik bagi. Rm2500 jus hidayah teh herba orang kampung original rm1800 plus halia rm1800 belalai gajah plus aprocot rm6500 plus durian belanda rm4000 air asy-syifa air muslim batoc harga. Oleh kerana kami adalah pusat membeli-belah terbesar di Malaysia jadi tempat yang anda boleh percayai untuk membeli-belah dalam talian dengan pembayaran selamat yang paling tinggi.

Ready Stock Ori Koko Minda Plus Perisa Asli Susu Kambing. Koko Minda Plus Jomrasa. Syarat-syarat untuk menjadi pengedar Pembelian permulaan ialah 1 karton KOKO Minda dan 1 karton CO Collegen yang bernilai RM 1340 2 karton KOKO Minda yang bernilai RM 1260.

Sub Stokis layak mendapat potongan harga sebanyak 35 untuk setiap pembeliaan. Koko Minda Food Industries M Sdn. Nama Produk Harga Ahli RM Harga Jualan RM Koko Minda plus box 1800 24.

Rm200 air gamat jus delima pati buah delima gulsan pati buah.


Super City Enterprise Posts Facebook